Redan mitten av juni!
Full fart och hur mkt som helst att göra, trots att min trailer är på ”rymmen” med Barish









Full fart och hur mkt som helst att göra, trots att min trailer är på ”rymmen” med Barish









Rosa Elin kommer tillbaks så Barish tappat ”sitt” ekipage men han fick en ny dragbil i onsdags

Så min trailer hänger bakom den tills hans nya kommer
Vilket innebär att tant för hoppa omkring lite ett tag

Men pärlan står säkert parkerad hemma 🥰
Lånade Barish bil och jobbade lite idag

Vad alla har slitit som varit här!!!


Fy fasiken vad skönt att få det gjort på en dag!
Fick låna sprinter från jobbet och den blev perfekt att lägga på bron så det inte blev några steg att gå
Nu har vi bara resten kvar
Igår skrev jag på kontraktet för vårat nya boende 😍



Sambon har en hel del att göra i planteringarna 😍
Får vi äntligen flytta till nåt som är ”vårt”
Vi hyr fortfarande men nu är det vi som står på kontraktet


Nu är rätt kombination kopplad för nån vecka framåt
Sen får vi ses vad jag hoppar runt i
Ska vi kolla på ett hus till innan ”vattenprovshuset” på onsdag
Känns som att dessa två är sista chansen 🤷🏼♀️🙈
På måndag och resten av veckan blir det att smygstarta med COOP körning för mig. Behövs en chaufför där och den är ”snällare” än posten. Speciellt då jag varit borta i 4 veckor

Saknar faktiskt pärlan 🥰
Kom samtalet vi väntar på, vattenproverna var ok så på onsdag åker sambon och kollar in stället

På sjukskrivningen och nu tycker jag det är ok efter operationen. Har dock jätteproblem med mitt högra bäcken ännu. Det klonkar, knäpper och gör jävulskt ont mer eller mindre hela tiden och antar att läkarna avfärdar det som vanligt så jag ska se om jag kommer mig till Gustav och han kan hjälpa mig.
Är nu inne på 8 e veckan med samma symptom 🤷🏼♀️

Gick fort när det väl hände
Har ju haft problem med brock sen i somras och nu blev det äntligen av

Långa köer till operation och jag behövde dessutom en betalningsförbindelse från Norrbotten vilket var väldigt oklart där före jul
Men när den väl var klar så gick det fort! Den kom i onsdags, pratade med operationskordinatorn på torsdagen och fredagen ringde hon tillbaka och hade en tid på måndag redan, så den var bara att hoppa på!
Så nu ligger man här och väntar på att få rullas in
Och sen väntas 1 månads sjukskrivning

Både inne och ute
Lastbilen har fått nya batterier och nu väntar felsökning av varför värmen inte fungerar
Varit som kallast -20 men varit kring -10 hela veckan
I första hand så har kontaktnätet via FB gett otroliga möjligheter och tips i vårat hussökande!
och vi hoppas det kommer ge resultat!
Idag kom hyresvärden hit och sa dom vill flytta upp hit till huset så fort som möjligt då dom har problem med hyrestgästen som bor ovanför dom…..
Jag vet inte vad jag känner just nu……
Vart ska VI ta vägen på så kort tid?

Snacka om nån ska ha koll på husse 😂
Kör hela veckan
Så jag slutar med COOP och börjar med COOP

Magen/brocket känns av men kämpar på
Mina kollegor är ju snabbare än reptiler på att koppla trailers 🙈🤷🏼♀️ men jag lär mig att inte kliva ut 5 miljoner gånger för det funkar inte med detta
Jag är ju som sagt van att koppla isär min trailer typ 2 ggr i månaden. Inte olika typ 5-6 ggr/ dag 🙈
Ett litet försenat julbad för pärlan
Saltinpackning deluxe


Nu går hon stå där och skina till på måndagmorgon för när jag är framme i Enköping så är hon lika skitig igen …..