Skoj Publicerat på mars 17, 2009maj 10, 2014 av uddenhaxan www.photofunia.com Testa! tog denna bild: och resultatet blev detta: Ganska kul grej 😉 Jobbade mellan 05-09 idag, for sen förbi & nödhandlade litegrann. Blev lite mulet här så jag tog mig ern tupplur på soffan=skönt! Publicerad av uddenhaxan Visa alla inlägg av uddenhaxan
Men men vad är det för fel på denna då? man kan inte ha svart till sommaren, bara för att du älskar svart!
Tyckte den andra sidan var finare….:/ men jag är där du är…=)
Men men vad är det för fel på denna då? man kan inte ha svart till sommaren, bara för att du älskar svart!
nog kanske det lätt buttert men men som sagt ta mig inte allt för allvarligt….