Gjort patron ur och står på en av parkeringarna ute vid Arcushallen
Börjar 07 i stan men ska vara i Sunderbyn och hämta sand före 7.
Sov gott alla
Publicerad av
Lotta
Norrbottniska som hamnat i Tokholmia
Kört lastbil (schakt/grus) i denna tokiga stad några år, mestadels på norra sidan. Bytte till växlare sommaren -18 och dET är bland det roligaste jag gjort
Numera jobbar jag som vinterextra på Swedavia Arlanda och kör bla event och turnetransporter under sommaren
Visa alla inlägg av Lotta
1 svar på ”Kväller”
Meh…Jag Själv tycker det ser ut som att det är dags för en match tillsammans med Gilette,,,the best a man can get…
Meh…Jag Själv tycker det ser ut som att det är dags för en match tillsammans med Gilette,,,the best a man can get…