Jahapp Publicerat på april 12, 2010 av uddenhaxan Då var den gråa volvon borta…… Junior klarade kortet!!! Grattis till honom Publicerad av uddenhaxan Visa alla inlägg av uddenhaxan
Jodu, försäkringsbolaget var det första jag ringde sen han meddelat att han klarat kortet 🙂 Var redan helförsäkrad, sambon litar nog inte på mig 😛
Gratta från oss i Sjulsmark och säg att han ska köra försiktigt :)))))
Grattis till körkortet!! Se till att ha h!!helförsäkrat ifall dom krockar!!
Kram Lena
Jodu, försäkringsbolaget var det första jag ringde sen han meddelat att han klarat kortet 🙂
Var redan helförsäkrad, sambon litar nog inte på mig 😛
Vilken tur :-O) Anette hade inte lika tur…. hennes var bara halvförsäkrad.