2 svar på ”Väntan

  1. Jag Själv undrar så smått….Om det på ”fejjan” finns någon typ gilla grupp om -Vi som gillar bära mössa-…på jobbet eller överhuvudtaget…

    1. Det finns typ liknande grupper
      -”Ja till mössa inomhus”
      -” Våga bära mössa på sommaren” osv =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.