Blir Fortum körning idag enligt uppgift samt koll av några släp.
Igår blev det Bodkörning

Den etableringen är inte att skoja bort!
Bytte båthytt mot hotellrum i helgen 🙂

Blir Fortum körning idag enligt uppgift samt koll av några släp.
Igår blev det Bodkörning

Den etableringen är inte att skoja bort!
Bytte båthytt mot hotellrum i helgen 🙂

Publicerad av