Blött, både in och utvändigt men vart varit en bra helg ändå
3 naglar har rykt så nu får jag betala dyrt för att fixa till dom ?
Publicerad av
Lotta
Norrbottniska som hamnat i Tokholmia
Kört lastbil (schakt/grus) i denna tokiga stad några år, mestadels på norra sidan. Bytte till växlare sommaren -18 och dET är bland det roligaste jag gjort
Numera jobbar jag som vinterextra på Swedavia Arlanda och kör bla event och turnetransporter under sommaren
Visa alla inlägg av Lotta
Publicerad av