Är i behov av mat!
Dumt att inte käka nåt på hela dan…. eller några skinkbitar och lite nötter för att få tillbaka energin
Publicerad av
Lotta
Norrbottniska som hamnat i Tokholmia
Kört lastbil (schakt/grus) i denna tokiga stad några år, mestadels på norra sidan. Bytte till växlare sommaren -18 och dET är bland det roligaste jag gjort
Numera jobbar jag som vinterextra på Swedavia Arlanda och kör bla event och turnetransporter under sommaren
Visa alla inlägg av Lotta
Publicerad av